Delavnica: Zakaj Google Adwords oglaševanje?

22.03.2018 / 17:00

 

 

 

 

 

 

 

 

Uspešna podjetja se zavedajo, da se več kot 70% nakupnih poti začne na spletu. Uporabniki iščejo informacije skozi celoten nakupni lijak, naloga marketinga pa je, da v pravem trenutku nagovori kupca s pravim sporočilom. Uspeh zahteva usklajeno delovanje na vseh spletnih kanalih, eden najbolj učinkovitih pa je spletno oglaševanje.

Na delavnici se bomo posvetili Googlovimi platformi Adwords, ki nam omogoča zakup ključnih besed, oglaševanje z oglasnimi pasicami in video oglaševanje. S pravim pristopom lahko podjetja dosežejo veliko število potencialnih uporabnikov, povečajo zavedanje o tržni znamki in neposredno povečajo prodajo. Delavnica bo zajemala teoretični del s celostno predstavitvijo platforme Adwords in njenih funkcionalnosti ter osnovne napotke za oblikovanje uspešnih kampanj.

Delavnica je namenjena: - Začetnikom in posameznikom, ki imajo izkušnje z manjšimi kampanjami - Vodjem marketinga, ki želijo pridobiti znanje na področju digitalnega marketinga - Direktorjem podjetij, ki želijo razumeti prednosti digitalnega marketinga pri povečanju prodaje - Direktorjem podjetij, ki želijo razumeti delo oddelka za digitalni marketing - Študentom marketinga, ki želijo pridobiti dodatne kompetence - Marketinškim zanesenjakom

Agenda delavnice:

1. Pregled prednosti spletnega oglaševanja (Adwords)

2. Postavitev računa, hierarhija, najboljše prakse

3. Oglaševanje z zakupom ključnih besed

4. Postavitev kampanije & ustrezne nastavitve

5. Načini analize in raziskovanja ključnih besed (Keyword Planner)

6. Oglaševanje z oglasnimi pasicami (Display omrežje)

7. Kako postaviti kampanije z oglasnimi pasicami

8. Kakšne formate uporabljati in kako najti ciljno občinstvo

9. Oglaševanje v Gmailu - GSP

10. Youtube oglaševanje - kakšne možnosti so nam na voljo?

11. Ponovno trženje - remarketing

12. Merjenje uspešnosti kampanj in poročanje

Uporabniki lahko prinesejo svoje računalnike, če želijo vzporedno delati na svojih računih.

Delavnico bo vodil Aljoša Todorovič, vodja digitalnega oglaševanja in analitike pri performance marketing agenciji Madwise, kjer kot certificiran Adwords strokovnjak vodi spletne kampanje za velika slovenska podjetja (Generali, Triglav Skladi, Ford Slovenia, Elan, Euroton ... ). Poleg agencijskega dela vodi tudi delavnice pri podjetju OpenIT, kjer z ostalimi vrhunskimi strokovnjaki digitalnega marketinga v Sloveniji vodi praktične Google Adwords usposabljanja.

Trajanje delavnice je cca 3 ure, cena prijave 60 EUR.

Maksimalno število udeležencev je 20, najmanj 5.

PRIJAVE NA : INFO@MC-HISAMLADIH.SI

Po želji udeležencev bomo v prihodnosti izvedli dodatno delavnico, kjer bomo predstavili napredne tehnike postavljanja kampanj v iskalnem in prikaznem omrežju.